Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorBrice, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:36Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other34259en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14480
dc.description.abstractŠis bakalaura darbs ir veltīts Latvijas tūrisma inovāciju izpētei. Darba mērķis ir sniegt priekšlikumus Latvijas tūrisma uzņēmumiem kā veidot jaunus inovatīvus produktus vai pilnveidot esošo produktu konkurētspēju pielietojot Zilā okeāna stratēģijas metodes. Darbā autore izpēta teorētisko materiālu, kas attiecas uz inovācijām tūrisma jomā, kā arī aptaujas veidā veic pētījumu Latvijas tūrisma uzņēmumu vidū, un analizē Latvijas tūrisma ekspertu viedokli. Pētījuma rezultāti atklāj, ka Latvijas tūrisma uzņēmumu piedāvājums nav izteikti inovatīvs, bet tirgū pastāv atsevišķi inovatīvi uzņēmumi, kas ir bijuši spējīgi veidot „zilo okeānu”, uzņēmēji apzinās sarežģīto ekonomisko situāciju un ir gatavi pielāgot savus produktus.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this bachelor paper ir to invetigate innovations of Latvian tourism. The aim of the paper is to provide suggestions for Latvian tourism enterprises on how to create new innovative products and to develop competitiveness of the existing ones by using the methods of the Blue Ocean Strategy. The author of the paper explores theoretical aspects concerning innovations in tourism industry, as well as conducts a questionnaire-based research among Latvian tourism agencies and analyses the opinion of eksperts of Latvian tourism. The results of the study reveal that the offer of Latvian tourism companies is not particularly innovative; although, certain innovative companies that have been successful in creating the Blue Ocean are present in the market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleInovatīvas pieejas tūrisma produkta radīšanāen_US
dc.title.alternativeInnovative Approaches in Development of Tourism Productsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record