• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klienta apmierinātības mērīšana viesnīcās

Thumbnail
View/Open
303-37626-Petelina_Veronika_vp06010.pdf (706.8Kb)
Author
Peteļina, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba autors: Veronika Peteļina Darba tēma: Klienta apmierinātības mērīšana viesnīcās Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: tūrisma un viesnīcu vadība Darba zinātniskais vadītājs: Lektore Mg. Commerc. Ilze Medne Darba apjoms: 69 lpp. 2 pielikumi, 60 avoti Pētījuma mērķis: Pamatojoties uz teorētiskās un praktiskās informācijas analīzi, izstrādāt priekšlikumus Rīgas viesnīcām klientu apmierinātības mērīšanas pilnveidošanai. Darba saturs Darbs sastāv no 5 daļām: 1.Klienta uzvedības process, modeļi un to būtība 2.Patērētāja apmierinātības un lojalitātes jēdziens, būtība un izpausmes 3.Klienta apmierinātības mērīšanas metodes 4.Pielietojamo metožu analīze Rīgas viesnīcās kategoriju griezumā 5.Klientu apmierinātības anketas izstrāde, testēšana un analīze dažādām kategoriju Rīgas viesnīcām Darba rezultāti: apkopotā pieejama informācija par klientu apmierinātības mērīšanas metodēm, kā arī izpētītas reāli pielietojamās metodes Rīgas viesnīcās kategoriju griezumā Darba izmantojamība: pētījumu var izmantot dažādu kategoriju viesnīcas pārstāvji, viesnīcas vadības nozares studenti un pasniedzēji Atslēgvārdi: klientu uzvedības modeļi, klientu apmierinātība, apmierinātības mērīšanas metodes, viesnīca, lojalitāte
 
Annotator: Veronika Peteļina Bachelor’s work theme: Evaluation of client’s satisfaction in hotels Form: Bachelor work Study program: tourism and hotel management Foreman: Lektore Mg. Commerc. Ilze Medne Scope of work: 69 p., 2 appendix, 60 literature’s sourses Research aim: To be on strength of theoretical and practical information analyses to work out propositions for client’s satisfactions evaluation improvement in the Riga’s Hotels. Work consists of 5 parts: 1.Clients behavior process, models and nub 2.Clients satisfaction and loyalty definition, nub and vehicle area 3.Clients satisfactions evaluation methods 4.Methods application analyses in Riga’s hotels 5.Clients satisfaction questionnaire form output, testing and analyses Work results: aggregated accessible information about client’s satisfactions evaluation methods, explored actual useable methods in Riga’s hotels. Work availability: research can be used by hotels representatives, hotels management students and lectures. Keywords: client’s behavior models, clients satisfaction, satisfaction evaluation methods, hotel, loyalty.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14567
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV