Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorOzoliņš, Gustavsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39068en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14650
dc.description.abstractMūsdienās arvien lielāku nozīmi iegūst loģistikas un marketinga funkciju realizēšana uzņēmumā. Pieaugot kā iekšējai, tā ārējai konkurencei tirgū, uzņēmumiem arvien grūtāk pārdot savu preci bez noteiktu marketinga pasākumu pielietošanas. Tāpat jebkuram uzņēmumam svarīgi ir procesi, kuri iekļaujas loģistikas darbībā, piemēram, transportēšana starp piegādātāju un saņēmēju, preču sadale un uzglabāšana, krājumu glabāšana un citi, ietekmē gan uzņēmuma finanšu rādītājus, gan panākumus tirgū. Bakalaura darba mērķis ir raksturot un vērtēt loģistikas un mārketinga funkcijas uzņēmumā SIA „Eirovīns” un izteikt priekšlikumus to kvalitatīvākai realizēšanai SIA „Eirovīns”. Darba autors apskata pieejamo literatūru par loģistiku un mārketingu, to funkcijām un vērtē to realizēšanu uzņēmumā. Atslēgas vārdi: loģistika, mārketinga stratēģija, klientu apkalpošanas serviss, piegādes ķēdes, sadales kanāli.en_US
dc.description.abstractNowadays increasingly important are logistics and marketing functions realization in the company. Increase in both internal and external competition in the market, companies more difficult to sell their products without the use of certain marketing activities. Like any business important are processes that are part of the logistics activities, such as transportation between the supplier and the recipient of goods distribution and storage, public storage, and others affect an entity's financial performance and market success. Bachelor thesis is to describe and evaluate the logistics and marketing functions of the company SIA "Eirovīns" and to make proposals to provide a better implementation of SIA "Eirovīns." Keywords: logistics, marketing strategy, customer service, supply chain, distribution channels.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga un loģistikas funkcijas uzņēmumā.en_US
dc.title.alternativeMarketing and logistics function in enterprise.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record