• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Veikala "Terranova" T/C "Origo" iekšējās komunikācijas pilnveidošana.

Thumbnail
View/Open
303-42077-Bera_Elvira_eb08188.pdf (2.151Mb)
Author
Bera, Elvīra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba tēma ir veikala „Terranova”, TC „Origo” iekšējās komunikācijas pilnveidošana. Diplomdarba mērķis ir izvērtēt iekšējās komunikācijas procesu veikalā „Terranova”, T/C „Origo”, sniegt priekšlikumus tā pilnveidošanai. Pētījuma gaitā autore secināja, ka uzņēmuma „Profester Invest” veikala „Terranova”, T/C „Origo” vadība apzinās iekšējās komunikācijas nozīmi uzņēmuma mērķu sasniegšanā, taču pašu komunikācijas procesu uzskata kā pašsaprotamu lietu, tāpēc nevelta uzmanību tā pilnveidošanai. Diplomdarbu veido 62 lappuses; darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Diplomdarba pamata daļā ievietoti 22 attēli un 6 tabulas. Diplomdarbam pievienoti 3 pielikumi – darbinieku aptaujas anketa un intervija, intervija ar augstākā līmeņa vadītājiem. Atslēgvārdi: iekšējā komunikācija, komunikācijas audits, komunikācijas shēma, aptauja.
 
The theme of this thesis is improvement of internal communication in the shop "Terranova" S/C "Origo". The aim of thesis is to assess the internal communication process in the shop "Terranova" S/C "Origo" and to give suggestions for improvement. During the research, the author concluded that management of the company "Profester Invest" which owns the shop "Terranova" in S/C "Origo" is aware of importance of internal communication in order to achieve company's objectives. However, the communication process is seen as a matter of course, therefore management do not pay attention to its improvement. Thesis is 62 pages long; work consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals. There are 22 pictures and 6 tables inserted in the thesis, and included 3 attachments - staff questionnaire and interview, interview with managers. Keywords: internal communication, audit of communication, communication scheme, survey.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14735
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV