Show simple item record

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņšen_US
dc.contributor.authorBera, Elvīraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:04Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:04Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42077en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14735
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir veikala „Terranova”, TC „Origo” iekšējās komunikācijas pilnveidošana. Diplomdarba mērķis ir izvērtēt iekšējās komunikācijas procesu veikalā „Terranova”, T/C „Origo”, sniegt priekšlikumus tā pilnveidošanai. Pētījuma gaitā autore secināja, ka uzņēmuma „Profester Invest” veikala „Terranova”, T/C „Origo” vadība apzinās iekšējās komunikācijas nozīmi uzņēmuma mērķu sasniegšanā, taču pašu komunikācijas procesu uzskata kā pašsaprotamu lietu, tāpēc nevelta uzmanību tā pilnveidošanai. Diplomdarbu veido 62 lappuses; darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Diplomdarba pamata daļā ievietoti 22 attēli un 6 tabulas. Diplomdarbam pievienoti 3 pielikumi – darbinieku aptaujas anketa un intervija, intervija ar augstākā līmeņa vadītājiem. Atslēgvārdi: iekšējā komunikācija, komunikācijas audits, komunikācijas shēma, aptauja.en_US
dc.description.abstractThe theme of this thesis is improvement of internal communication in the shop "Terranova" S/C "Origo". The aim of thesis is to assess the internal communication process in the shop "Terranova" S/C "Origo" and to give suggestions for improvement. During the research, the author concluded that management of the company "Profester Invest" which owns the shop "Terranova" in S/C "Origo" is aware of importance of internal communication in order to achieve company's objectives. However, the communication process is seen as a matter of course, therefore management do not pay attention to its improvement. Thesis is 62 pages long; work consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals. There are 22 pictures and 6 tables inserted in the thesis, and included 3 attachments - staff questionnaire and interview, interview with managers. Keywords: internal communication, audit of communication, communication scheme, survey.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleVeikala "Terranova" T/C "Origo" iekšējās komunikācijas pilnveidošana.en_US
dc.title.alternativeImprovement of internal communication in the shop "Terranova" S/C "Origo".en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record