• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kritiskās domāšanas elementu izmantošana temata "Prizma" apguvē vispārizglītojošās internātvidusskolas 11.klasē

Thumbnail
Открыть
300-24075-Riekstina_Liga_LR09024.pdf (1.764Mb)
Автор
Riekstiņa, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore ir izstrādājusi bakalaura darbu „ Kritiskās domāšanas elementu izmantošana temata „ Prizma” apguvē vispārizglītojošās internātvidusskolas 11. klasē”, kura mērķis ir izpētīt kritiskās domāšanas elementu izmantošanas iespējas temata „Prizma” apguvē matemātikā 11. klasē. Darbā analizēta literatūra par kritiskās domāšanas izmantošanu mācību procesā un matemātikā, par mācību procesu vispārizglītojošās internātskolās, kā arī noteikumi par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu un matemātikas standartu. Darba praktiskajā daļā ir modelēti un izanalizēti pieci stundu tematiskie plāni (atbilstoši matemātikas standartam). Izstrādātie stundu plāni tika aprobēti Bebru vispārizglītojošas internātvidusskolas 11. klasē. Darba apjoms ir 68 lpp., 4 nodaļas, 6 apakšnodaļas, 7 pielikumi, 8 tabulas un 3 attēli.
 
The author has developed a Bachelor paper regarding "Usage of Critical Thinking Elements in the Acquisition of the Topic „Prism” in the 11th Grade of Comprehensive Secondary Bording School", the aim is to explore the use of critical thinking element opportunities in the topic of „Prism” in mathematics for the 11th grade. The paper consists of literature analysis on the use of critical thinking in the learning process and math also on the learning process for general education in boarding schools, as well as rules on the state general secondary education standard and math standards. The practical part consists of five-lesson modeled and analyzed thematic plans (according to the standard of math). The developed lesson plans were approbated in the Bebru comprehensive secondary boarding school. The paper consists of 68 pages, 4 chapters, 6 subdivisions, 7 attachments, 8 tables and 3 figures.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14835
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV