Tirgvedības stratēģiskā plānošana mazumtirdzniecības uzņēmuma konkurēt spējas palielināšanai Latvijas tirgū
Author
Freipiča, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā analizēts tirgvedības stratēģiskās plānošanas process mazumtirdzniecības uzņēmumā Narvesen un pētīta uzņēmuma tirgvedības stratēģijas atbilstība tirgvedības iespēju analīzes rezultātiem.
Darba pirmajās divās nodaļās darba autore apraksta tirgvedības stratēģiskās plānošanas procesa norisi un analizē katru no procesa posmiem.
Darba 3.nodaļa ir praktiskā pētījuma atspoguļojums, kurā veikta tirgvedības stratēģiskās plānošanas pirmo divu posmu realizācija mazumtirdzniecības uzņēmumā Narvesen. Praktiskajā pētījumā iegūtos rezultātus darba autore izmanto priekšlikumu izstrādei uzņēmuma Narvesen tirgvedības stratēģiskās plānošanas procesa norises uzlabošanai un efektīvas tirgvedības stratēģijas. There is analysed the process of marketing strategically projection in retail enterprise Narvesen and also investigated adequacy of marketing’s strategy to results of marketing possibilities analyse.
The author of the work describes the course of marketing strategically projection and analyses each of process sections in first two chapters.
Third chapter of the work is reflection of practical investigation that is realization of first two section of marketing strategically projection in retail enterprise Narvesen. Results that are acquired in practical investigation the author of the work use for development of proposals to perfect the course of marketing strategically projection’s process and also for development of effective marketing’s.