• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tirgvedības stratēģiskā plānošana mazumtirdzniecības uzņēmuma konkurēt spējas palielināšanai Latvijas tirgū

Thumbnail
Открыть
303-3835-Gita_Freipica_VadZ001058.pdf (1.036Mb)
Автор
Freipiča, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbā analizēts tirgvedības stratēģiskās plānošanas process mazumtirdzniecības uzņēmumā Narvesen un pētīta uzņēmuma tirgvedības stratēģijas atbilstība tirgvedības iespēju analīzes rezultātiem. Darba pirmajās divās nodaļās darba autore apraksta tirgvedības stratēģiskās plānošanas procesa norisi un analizē katru no procesa posmiem. Darba 3.nodaļa ir praktiskā pētījuma atspoguļojums, kurā veikta tirgvedības stratēģiskās plānošanas pirmo divu posmu realizācija mazumtirdzniecības uzņēmumā Narvesen. Praktiskajā pētījumā iegūtos rezultātus darba autore izmanto priekšlikumu izstrādei uzņēmuma Narvesen tirgvedības stratēģiskās plānošanas procesa norises uzlabošanai un efektīvas tirgvedības stratēģijas.
 
There is analysed the process of marketing strategically projection in retail enterprise Narvesen and also investigated adequacy of marketing’s strategy to results of marketing possibilities analyse. The author of the work describes the course of marketing strategically projection and analyses each of process sections in first two chapters. Third chapter of the work is reflection of practical investigation that is realization of first two section of marketing strategically projection in retail enterprise Narvesen. Results that are acquired in practical investigation the author of the work use for development of proposals to perfect the course of marketing strategically projection’s process and also for development of effective marketing’s.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15094
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV