Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorMensone, Dinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:31:07Z
dc.date.available2015-03-24T06:31:07Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29966en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/15706
dc.description.abstractBakalaura darba ir tēma „Vizuālo metaforu efektivitāte Benetton reklāmās”. Darba izvirzītās problēmas: kā cilvēki uztver un saprot vizuālās metaforas reklāmas, un kā vizuālās metaforas reklāmās ietekmē cilvēka uztveri. Darba hipotēze - vizuālās metaforas reklāmās ietekmē cilvēku uztveri. Darba uzdevumi: teorijas atlasīšana, analizēšana pētniecības metožu izmantošana, kvalitatīva pētījuma veikšana un secinājumu apkopošana. Darba struktūra teorētiskā, metodoloģiskā, empīriskā un rezultātu daļa. Teorētiskās daļas tēmas - metaforas, verbālās metaforas, vizuālās metaforas, vizuālās metaforas analīze semiotikā, vizuālā uztvere un vizuālās komunikācijas teorijas. Darba metodes - vizuālā kontentanalīze, anketēšana un vizuālās uztveres eksperiments. Darba nobeigumā apkopoti secinājumi. Atslēgas vārdi: metaforas, vizuālās metaforas, uztvere, vizuālā uztvere, reklāma, Benettonen_US
dc.description.abstractThe theme of bachelor's thesis is „The efficiency of visual metaphors in Benetton advertising”. Propositions nominated: how people perceive and understand visual metaphors in advertisements and how it influences their perception. The hypothesis of work is visual metaphors in advertisements affect people’s perception. Tasks of the work were to collect and analyze theory, to use appropriate research methods, to conduct a qualitative research, and draw conclusions. There are four parts in the structure of the work: theoretical, methodological, empirical, and results. Theoretical part deals with themes – metaphors, verbal metaphors, visual metaphors, analysis of visual metaphor in semiotics, visual perception, and theories of visual communication. Methods of the research are visual content analysis, questionnaire, and an experiment of visual perception. Overall conclusions are analyzed at the end of the work. Keywords: metaphors, visual metaphors, perception, visual perception, advertisen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVizuālo metaforu efektivitāte Benetton reklāmāsen_US
dc.title.alternativeThe efficiency of visual metaphors in Benetton advertisingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record