• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma „Elkor Group” sabiedrisko attiecību un lojalitātes programmu analīze.

Thumbnail
View/Open
303-20984-Borisane_Aiga_ab06109.pdf (1.779Mb)
Author
Borisāne, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba mērķis ir izpētīt teorētisko un praktisko sabiedrisko attiecību un lojalitātes programmu būtību, noskaidrojot, kā tas tiek izmantots ,,Elkor Gruop" ietvaros, sniegt priekšlikumus sabiedrisko attiecību un lojalitātes programmu darbības uzlabošanai. Darbā tiek aplūkota teorija par mārketinga sabiedriskajām attiecībām, tiek analizēta lojalitātes programmu būtība, mērķi, teorija par lojalitātes iegūšanu un saglabāšanu. Trešajā nodaļā analizētas uzņēmuma «Elkor group» veiktās sabiedrisko attiecību aktivitātes, kā arī īstenotās lojalitātes programmas. Noslēgumā tiek veikta aptaujas rezultātu analīzi un darba tapšanas laikā iegūtie secinājumi un priekšlikumi. Maģistra darbs kopumā sastāv no 96 lappusēm, kopējais tabulu skaits ir 2 tabulas un kopējais attēlu skaits ir 24 attēli, kā arī darbam pievienoti 5 pielikumi.
 
The aim of this master’s paper is to investigate the essence of theoretical and practical public relations and loyalty programmes, to clear up how they are used in the company “Elkor Group”. The first chapter of the paper there is discussed theory of the concept “public relations in marketing”. Second chapter the author discusses theory on the development of loyalty,loyalty programmes and their goals, gaining and keeping loyalty. The third chapter analyses public relation activities and loyalty programmes implemented by “Elkor Group”. In the fourth chapter the author analyses results of questionnaires and conducted within the framework of the master’s paper. In the conclusion the author offers her conclusions and proposals. The master’s paper consists of 96 pages ,2 tables, 24 figures and 5 annexes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16022
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV