Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorBorisāne, Aigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:42:27Z
dc.date.available2015-03-24T06:42:27Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20984en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16022
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izpētīt teorētisko un praktisko sabiedrisko attiecību un lojalitātes programmu būtību, noskaidrojot, kā tas tiek izmantots ,,Elkor Gruop" ietvaros, sniegt priekšlikumus sabiedrisko attiecību un lojalitātes programmu darbības uzlabošanai. Darbā tiek aplūkota teorija par mārketinga sabiedriskajām attiecībām, tiek analizēta lojalitātes programmu būtība, mērķi, teorija par lojalitātes iegūšanu un saglabāšanu. Trešajā nodaļā analizētas uzņēmuma «Elkor group» veiktās sabiedrisko attiecību aktivitātes, kā arī īstenotās lojalitātes programmas. Noslēgumā tiek veikta aptaujas rezultātu analīzi un darba tapšanas laikā iegūtie secinājumi un priekšlikumi. Maģistra darbs kopumā sastāv no 96 lappusēm, kopējais tabulu skaits ir 2 tabulas un kopējais attēlu skaits ir 24 attēli, kā arī darbam pievienoti 5 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of this master’s paper is to investigate the essence of theoretical and practical public relations and loyalty programmes, to clear up how they are used in the company “Elkor Group”. The first chapter of the paper there is discussed theory of the concept “public relations in marketing”. Second chapter the author discusses theory on the development of loyalty,loyalty programmes and their goals, gaining and keeping loyalty. The third chapter analyses public relation activities and loyalty programmes implemented by “Elkor Group”. In the fourth chapter the author analyses results of questionnaires and conducted within the framework of the master’s paper. In the conclusion the author offers her conclusions and proposals. The master’s paper consists of 96 pages ,2 tables, 24 figures and 5 annexes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma „Elkor Group” sabiedrisko attiecību un lojalitātes programmu analīze.en_US
dc.title.alternativeThe analysis of public relations and loyalty programs company „Elkor Group”.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record