Show simple item record

dc.contributor.advisorVolkinšteine, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorRikmanis, Ilmārsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:04:37Z
dc.date.available2015-03-24T07:04:37Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other21548en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16842
dc.description.abstractPētniecisko darbu un virtuālo uzdevumu izmantošana skolēnu pētniecisko prasmju attīstīšanai ķīmijā. Rikmanis, I., zinātniskā vadītāja doktorante Mg. ķīm. Volkinšteine, J. Bakalaura darbs, 39 lappuses, 18 attēli, 12 tabulas, 38 literatūras avoti, 8 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir sekmēt skolēnu pētniecisko prasmju attīstīšanu, izmantojot atvērtus pētnieciskos darbus un virtuālos uzdevumus. Darbā piedāvātais pētnieciskais darbs „Ūdens, kuru es izmantoju sadzīvē” aprobēts septiņās Latvijas skolās, aprobācijā piedalījās septiņi ķīmijas skolotāji un 214 8. klases skolēni. Darbā pierādīts, ka ir svarīgi izmantot atvērtus pētnieciskos darbus, kuros ir saikne ar reālo dzīvi, un virtuālos uzdevumus ķīmijā, lai efektīvāk attīstītu skolēnu pētnieciskās prasmes.en_US
dc.description.abstractUsage of inquiry-based modules and virtual tasks to improve students’ scientific inquiry skills in chemistry. Rikmanis, I., scientific supervisor PhD student MChem. Volkinšteine, J. Bachelors’ thesis, 39 pages, 18 figures, 12 tables, 38 literature references, 8 appendixes. In Latvian. The aim of this work is to improve students’ research skills by using research works and virtual tasks. The presented research work “The water I use in everyday life” was approbated in seven schools; in approbation were involved seven teachers and 214 8th grade students. It is proved in this work that it is important to use open inquiry based research works with context of everyday life and virtual tasks in chemistry to effectively improve students’ research skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePētniecisko darbu un virtuālo uzdevumu izmantošana skolēnu pētniecisko prasmju attīstīšanai ķīmijāen_US
dc.title.alternativeUsage of inquiry-based modules and virtual tasks to improve students scientific inquiry skills in chemistryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record