Show simple item record

dc.contributor.advisorFrance, Ilzeen_US
dc.contributor.authorZača, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:04:44Z
dc.date.available2015-03-24T07:04:44Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39383en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/16880
dc.description.abstractDarbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem un 6 pielikumiem. Darba mērķis ir izpētīt vizualizācijas kā mācību metodes ietekmi uz matemātikas apguvi 8. klasē darbā ar dažādu zināšanu līmeņu skolēniem. Darba pirmajā nodaļā tiek apskatīti dažādu vizualizāciju veidi, to izmantošana skolā. Otrajā nodaļā tiek apskatītas pusaudžu psiholoģiskās attīstības īpatnības. Trešajā nodaļā tiek analizēti daudzveidīgi skolēnu diferencēšanas veidi, to izmantošanas pieredze pasaules valstīs. Ceturtajā nodaļā ir aprakstīti skolēnu uztveres tipi un sadalījums pa zināšanu līmeņu grupām Jelgavas Valsts ģimnāzijas 8. klasēs. Piektajā nodaļā tiek pētīts, kā dažādi vizualizācijas veidi (attēli, filmas, animācijas, modeļi) ietekmē skolēnu mācīšanos, kuri no veidiem skolēniem šķiet nozīmīgi katrā no zināšanu līmeņu grupām un atkarībā no uztveres tipiem.en_US
dc.description.abstractThe present paper consists of an introduction, five chapters, conclusions and 6 appendixes. The goal of the paper is to investigate the impact of the visualization as a learning method studying mathematics of the different levels of the eight grade students. The first chapter of the present paper includes a description of different types how visualizations are used at school. The second chapter discusses the nature of the adolescent psychological development. In the third chapter are analyzed different forms of pupils' differentiation, the experience used in various countries in the world. The fourth chapter describes the types of pupils' perception and levels of learning among the students' groups in the eighth grades of Jelgava State gymnasium. The fifth chapter examines how different forms of visualizations (images, movies, animations, models) affects student learning and which type of visualization appear to be significant in each of the groups and levels of perception type.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVizualizāciju ietekme skolēnu mācību procesā matemātikā 8.klasēen_US
dc.title.alternativeThe influence of visualisation on study process in matematics in form 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record