• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Viesnīcas pakalpojumu kvalitātes mērīšana.

Thumbnail
Открыть
303-41538-Ganejeva_Marina_mg05018.pdf (4.793Mb)
Автор
Gaņejeva, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi noskaidrot galvenās viesu neapmierinātības problēmas ‘Starwood Hotels and Resorts’ viesnīcu kompānijā, izanalizējot kompānijas viesu apmierinātības programmu, balstoties uz veikto analīzi sniegt priekšlikumus. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota kvalitātes jēdziena izpratne un tās sistēmas, viesnīcu iedalījumu atkarībā no kvalitātes līmeņa un viesnīcas viesu apmierinātībā. Pētījums ir balstīts uz ‘Starwood Hotels and Resorts’ kompānijas apmierinātības programmas datu analīze, kuri ir apkopti ceturtajā nodaļā. Bakalaura darba noslēgumā autors, pamatojoties uz veikto analīzi, sniedz priekšlikumus, lai uzlabotu klientu apmierinātību. Darba apjoms ir 67 lapas. Atslēgvārdi: kvalitāte , klientu apmierinātība, pakalpojums/produkts, neapmierinātības problēmas
 
Bachelor degree goal is to clarify the main guest dissatisfaction problems in ‘Starwood Hotels and Resorts’ hotel group, by analysing company guest satisfaction programs. Based on the provided analysis make the proposals. The theoretical part deals with the concept of quality and understanding of the systems, quality concept understanding and hotel guest satisfaction key points. Research is based on ‘Starwood Hotels and Resorts’ hotel group guest satisfaction program data analysis, which is maintained in the fourth chapter. Bachelor’s conclusion of the author, based on the theory and practice research, is to provide suggestions to improve the guest satisfaction. Bachelor’s workload is 67 pages. Keywords: quality, guest satisfaction, service/product, dissatisfaction problems.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17448
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV