Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorGaņejeva, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:06:19Z
dc.date.available2015-03-24T07:06:19Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41538en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/17448
dc.description.abstractBakalaura darbs izstrādāts ar mērķi noskaidrot galvenās viesu neapmierinātības problēmas ‘Starwood Hotels and Resorts’ viesnīcu kompānijā, izanalizējot kompānijas viesu apmierinātības programmu, balstoties uz veikto analīzi sniegt priekšlikumus. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota kvalitātes jēdziena izpratne un tās sistēmas, viesnīcu iedalījumu atkarībā no kvalitātes līmeņa un viesnīcas viesu apmierinātībā. Pētījums ir balstīts uz ‘Starwood Hotels and Resorts’ kompānijas apmierinātības programmas datu analīze, kuri ir apkopti ceturtajā nodaļā. Bakalaura darba noslēgumā autors, pamatojoties uz veikto analīzi, sniedz priekšlikumus, lai uzlabotu klientu apmierinātību. Darba apjoms ir 67 lapas. Atslēgvārdi: kvalitāte , klientu apmierinātība, pakalpojums/produkts, neapmierinātības problēmasen_US
dc.description.abstractBachelor degree goal is to clarify the main guest dissatisfaction problems in ‘Starwood Hotels and Resorts’ hotel group, by analysing company guest satisfaction programs. Based on the provided analysis make the proposals. The theoretical part deals with the concept of quality and understanding of the systems, quality concept understanding and hotel guest satisfaction key points. Research is based on ‘Starwood Hotels and Resorts’ hotel group guest satisfaction program data analysis, which is maintained in the fourth chapter. Bachelor’s conclusion of the author, based on the theory and practice research, is to provide suggestions to improve the guest satisfaction. Bachelor’s workload is 67 pages. Keywords: quality, guest satisfaction, service/product, dissatisfaction problems.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleViesnīcas pakalpojumu kvalitātes mērīšana.en_US
dc.title.alternativeHotel Service quality measurement.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record