Ekonomiskās krīzes Latvijā pozicionējums laikrakstā "Latvijas Avīze" (2008. gada novembris - 2009. gada marts)
Author
Aišpure, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
akalaura darbā „Ekonomiskās krīzes Latvijā pozicionējums laikrakstā „Latvijas Avīze” (2008. gada novembris 2009. gada marts)” tika pētīta masu mediju ietekme uz sabiedrību krīzes apstākļos un analizēts ekonomiskās krīzes Latvijā atspoguļojums laikrakstā „Latvijas Avīze”.
Darba ietvaros tika izvirzīta hipotēze - masu mediju saturs būtiski ietekmē sabiedrības viedokļus, attieksmes, kā arī emocionālo fonu krīzes situācijās.
Bakalaura darbā tika veikta laikrakstā „Latvijas Avīze” krīzei veltīto publikāciju kontentanalīze. Mediju ietekme uz sabiedrību tika pētīta izmantojot ekspertu intervijas un analizējot laikraksta „Latvijas Avīze” lasītāju vēstules.
Apkopojot pētījuma rezultātus tika secināts, ka masu mediji krīzes laikā būtiski ietekmē emocionālo fonu sabiedrībā.
Atslēgvārdi: ekonomiskā krīze, „Latvijas Avīze”, sabiedrība, masu mediji. The Bachelor’s Project „Positioning of the economical crisis in Latvia in daily newspaper "Latvijas Avīze" (November, 2008 - March, 2009)” describes the mass media impact to society during crisis and the positioning of the economical crisis in newspaper „Latvijas Avīze”.
The hypothesis of the investigation: mass media has a large impact to the public opinion and emotional attitudes during the crisis.
The research methods in Bachelors Project were – contentanalysis of the publications, letter analysis by the attitude scales and expert interwievs.
Collecting the research resutlts, has found that mass media has a large impact to the emotional attitudes of the society during crisis.
Key words: economical crisis, „Latvijas Avīze”, society, mass media.