• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dzimtes atspoguļojums žurnālu "Cosmopolitan" un "FHM" 2009. un 2010. gada izdevumu reklāmās

Thumbnail
Открыть
309-32314-Grauzina_Kristine_Kg06029.pdf (9.858Mb)
Автор
Grauziņa, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī pētnieciskā darba tēma ir „Dzimtes atspoguļojums žurnālu "Cosmopolitan" un "FHM" 2009. un 2010. gada izdevumu reklāmās”. Darba teorētiskais pamatojums balstās uz Roberta Konnela (Robert Connell) un Ērvinga Gofmana (Erving Goffman) teorētiskās bāzes. Darba mērķis ir dziļāk izpētīt dzimtes, to līdzības un atšķirības, kā arī, kā katra no dzimtēm tiek atspoguļota reklāmā. Darbs strukturēts trīs daļās. Pirmā no tām ir teorijas izklāsts, kurā apskatīti dažādi dzimtes aspekti un to pielietojums reklāmā. Otrā daļa ir empīriskais pētījums, kurā, kā pētījuma metodes tiek pielietotas kontentanalīze un anketēšana. Trešā daļa sastāv no pētījuma gaitā izdarītajiem secinājumiem un rezultātiem. Atslēgas vārdi: Dzimte, dzimte reklāmā, Cosmopolitan, FHM
 
The theme of this research is „Gender representations in printed advertisements. Analysis of "Cosmopolitan" and "FHM" magazines 2009-2010” Research is based on theories of Robert Connell and Erving Goffman. This research aims to take a deeper look at gender, and how each of genders is represented in advertising. The paper is structured in three parts. The first is theory, which is a closer look at different aspects of gender and how these elements are represented in advertisements. The second part is an empirical study, using content analysis and survey, as a research methods. The third part consists of results and conclusions. Keywords: gender, gender in advertising, Cosmopolitan, FHM
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18636
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV