Show simple item record

dc.contributor.advisorTisenkopfs, Tālisen_US
dc.contributor.authorVirse, Karīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:10:06Z
dc.date.available2015-03-24T07:10:06Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42130en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/18731
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums ir „Apzinīgais patērētājs: alternatīvas prakses un motivācija ikdienas patēriņā”. Mērķis ir izpētīt apzinīgo patērētāju Latvijā, analizējot apzinīga patērētāja patēriņa prakšu un motivācijas faktoru variācijas, piedāvājot iespējamo apzinīga patēriņa konceptuālo modeli. Darba teorētiskā bāze ir patēriņa un alternatīva patēriņa teorijas. Empīriskajā pētījumā izmantota dokumentu analīze un daļēji strukturētas intervijas. Darba rezultāti raksturo Latvijas apzinīgo patērētāju – tam raksturīgās prakses un motivāciju, piedāvājot modeli apzinīga patēriņa konceptuālam skaidrojuma. Modelis sastāv no patēriņa prakšu variācijām starp izvēles izdarīšanu un radīšanu, patēriņa praksēm raksturīgām dimensijām: zināšanām, brīvprātības, konsekvences un atkāpēm, un motivācijas kategorijām, kas raksturo apzinīgumu dažādās dimensijās. Atslēgvārdi: patēriņa prakses, motivācija, apzinīgs patēriņš, ikdienaen_US
dc.description.abstractTitle of Master thesis is “Conscious consumer: alternative practice and motivation of everyday consumption”. The purpose is to explore the Latvian conscious consumer by analyzing variations of consumption practices and motivation factors and offering a conceptual model of conscious consumption. Consumer theory and ideas of alternative consumption make the theoretical basis and the empirical study is based on the use of document analysis and semi-structured interviews. The results describe Latvian conscious consumer – consumer practice and motivation of them and propose the conceptual model which consists of variations of consumption practices from choice making to creation, of consumer practices characteristic dimensions: knowledge, voluntary, consistency and exceptions and categories of motivation - different dimensions of consciousness. Key words: consumption practice, motivation, conscious consumption, everyday.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleApzinīgais patērētājs: alternatīvas prakses un motivācija ikdienas patēriņāen_US
dc.title.alternativeConscious consumer: alternative practice and motivation of everyday consumptionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record