Elektronisko testu izmantošana skolēna sasniegumu pašnovērtēšanā ķīmijā
Autor
Fomiškins, Antons
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Elektronisko testu izmantošana skolēna sasniegumu pašnovērtēšanā ķīmijā. Fomiškins A., zinātniskais vadītājs Dr. ķīm., doc. Logins J. Bakalaura darbs, 32 lapaspuses, 10 attēli, 12 literatūras avoti, 1 pielikums. Latviešu valodā.
Darbā ir analizēti testu uzdevumu (jautājumu un atbilžu) veidošanas pamatprincipi ķīmijā. Tāpat ir apskatīta pašvērtējuma un pašnovērtējuma definīcijas un nozīme mācību procesā. Darbā analizētas dažādas testu veidošanas lietojumprogrammas, to priekšrocības un trūkumi ķīmijas mācību procesa kontekstā. Izstrādāti desmit testu piemēru konkrētiem skolēna sasniedzamajiem rezultātiem un veikta testu analīze. Darbā apkopota un analizēta skolēnu aptauja par pašnovērtējuma testiem. Usage of digital tests of students’ achievement self-evaluation in school chemistry. Fomiškins, A., scientific supervisor doc. Dr.chem. Logins J. Bachelor’s thesis, 32 pages, 10 figures, 12 literature references, 1 appendix. In Latvian.
In thesis are analysed basic principles of making tests’ tasks (questions and answers) in chemistry. Also it has been looked up the definitions of self-assessment and self-evaluation and significance of them in the learning process. In thesis is analysed different software suitable for making tests and their advantages and disadvantages in the context of chemistry learning process. There were made ten examples of tests with specific students’ achievements and analysis of these examples. In the thesis has been summarized and analysed students’ questionnaire about self-assessment tests.