• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācijas mazumtirdzniecības uzņēmumā

Thumbnail
View/Open
303-15196-Zakule_Indra_Iz08089.pdf (6.067Mb)
Author
Zakule, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba „Mārketinga komunikācijas mazumtirdzniecības uzņēmumā” mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju un mazumtirdzniecības teorētisko nostādņu analīzi, uzskaitīt un izpētīt izmantotās mārketinga komunikācijas pārtikas mazumtirdzniecības lielveikalu tīklā „SKY”, kā arī novērtēt mārketinga kampaņas „Gatavojam Itāliski” efektivitāti. Lai sasniegtu mērķi, autore ir izanalizējusi uzņēmumā izmantotos mārketinga komunikāciju veidus un pamatojusi to pielietojumu lielveikalu veiksmīgai pastāvēšanai, kā arī noteikusi mārketinga komunikācijas līdzekļu rezultatīvo efektivitāti un sniegusi eksperta vērtējumu gan par mazumtirdzniecības nozari kopumā, gan arī par uzņēmuma vispārējo darbību. Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām, kas sastāda 117. lpp. Darbā ir iekļautas 5 tabulas, 7 attēli un 5 pielikumi.
 
The aim of master’s thesis “Marketing communication in retail trade company” is to determine and investigate marketing communication used by “SKY” supermarket network and to assess the effectiveness of “Gatavojam Itāliski” marketing campaign using as basis an analysis of theoretical viewpoints of marketing communication and retail trade. To achieve this goal author has analyzed types of marketing communication used by the company and justified its use for successful supermarket business and also has identified the effectiveness of marketing communication and offered an expert’s assessment on both retail trade sector as a whole and overall company activity. Master’s thesis consists of three chapters which make total of 117 pages. Thesis also contains 5 charts, 7 pictures and 5 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19175
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV