Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorZakule, Indraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:35:15Z
dc.date.available2015-03-24T07:35:15Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15196en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/19175
dc.description.abstractMaģistra darba „Mārketinga komunikācijas mazumtirdzniecības uzņēmumā” mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju un mazumtirdzniecības teorētisko nostādņu analīzi, uzskaitīt un izpētīt izmantotās mārketinga komunikācijas pārtikas mazumtirdzniecības lielveikalu tīklā „SKY”, kā arī novērtēt mārketinga kampaņas „Gatavojam Itāliski” efektivitāti. Lai sasniegtu mērķi, autore ir izanalizējusi uzņēmumā izmantotos mārketinga komunikāciju veidus un pamatojusi to pielietojumu lielveikalu veiksmīgai pastāvēšanai, kā arī noteikusi mārketinga komunikācijas līdzekļu rezultatīvo efektivitāti un sniegusi eksperta vērtējumu gan par mazumtirdzniecības nozari kopumā, gan arī par uzņēmuma vispārējo darbību. Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām, kas sastāda 117. lpp. Darbā ir iekļautas 5 tabulas, 7 attēli un 5 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of master’s thesis “Marketing communication in retail trade company” is to determine and investigate marketing communication used by “SKY” supermarket network and to assess the effectiveness of “Gatavojam Itāliski” marketing campaign using as basis an analysis of theoretical viewpoints of marketing communication and retail trade. To achieve this goal author has analyzed types of marketing communication used by the company and justified its use for successful supermarket business and also has identified the effectiveness of marketing communication and offered an expert’s assessment on both retail trade sector as a whole and overall company activity. Master’s thesis consists of three chapters which make total of 117 pages. Thesis also contains 5 charts, 7 pictures and 5 appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas mazumtirdzniecības uzņēmumāen_US
dc.title.alternativeMarketing communication in retailen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record