Reklāmas psiholoģiskie iedarbības principi un reklāmas analīze Latvijā
Author
Trēziņa, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Ivaščuks, Vadims
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs sastāv no 98 lappusēm. Tēmas izklāsts 7 nodaļās. Trešajā nodaļā ietilpst divas apakšnodaļas, ceturtajai nodaļai ir divas apakšnodaļas, pirmajai apakšnodaļai ir trīs apakšnodaļas, piektā nodaļa sastāv no piecām apakšnodaļām. Darbā izmantoti uzņēmuma grāmatvedības dati, normatīvie akti, zinātnisko psiholoģijas un biznesa vadības literatūru, valsts statiskās un Latvijas Reklāmas asociācijas dati, periodiskie izdevumi, kvalifikācijas celšanai - semināri. Bakalaura darbā tiek pētīti ar reklāmas veidošanas saistītie psiholoģiskie iedarbības principi un to nesēju tirgus analīze Latvijā. Darba pamatā ir reklāmas psiholoģisko iedarbības principu un to efektivitātes novērtēšanas teorētiskā analīze. Nozīmīgu vietu praktiskā darbā ieņem Latvijas reklāmas nesēju tirgus analīze un Latvijas reklāmas tirgus analīze 2005.gadā.Darbs ir izstrādāts balstoties uz ekonomiskās analīzes, salīdzināšanas metodēm un autora pieredzi reklāmas jomā. Bachelor theses consists of 98 pages. Contents ar subdivided in 7 chapters. Third chapter has two subchapters, fourth chapter has two subchapters, from them the first subchapter is subdivided in 3 sub-subchapters, chapter number five has 5 subchapters. As a source of information regualtive and legal acts of Republic of Latvia, scientific literature – scientific psychology and bussiness management, data from Central statistic bureau and Advertisers association, mass media, thematic seminars. In bachelors thesis there are explored and analyzed such topics as: psychological impact of the advertisments elaborated in production process, market analysis of the adrvertising service providers in Latvia. Thesis is based on analysis and evaluation of theory of psychological impact principles of the advertising tools.Target market analysis takes meaningful part of thesis, main subjects are – advertising tools and advertisment market analysis in Latvia in 2005. Methods used in resaerch: economical analysis, comaprison study, and empiric method.