Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorTropa, Zeldaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:35Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:35Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34200en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20681
dc.description.abstractBakalaura darba „Bērnu preču zīmolu komunikācijas vērtējums māmiņu auditorijā” mērķis ir noskaidrot, kādi instrumenti tiek izmantoti biežāk izvēlēto bērnu preču zīmolu komunikācijā un kā šīs aktivitātes ietekmējušas pircēju attieksmi un rīcību. Lai sasniegtu mērķi, darba teorētiskajā daļā tiek apkopota un aprakstīta literatūra par integrētā mārketinga komunikāciju, patērētāju uzvedību, māmiņu kā patērētāju, kā arī izskaidrots zīmola jēdziens, funkcijas, vērtības un komunikācija. Darba otrajā daļā ir aprakstīta pētījumā pielietotā metodoloģija. Darba trešajā daļā ir aprakstīti un analizēti pētījumā iegūtie dati. Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, zīmols, zīmola komunikācija, māmiņas kā patērētājas, patērētāju uzvedība, bērnu preces, „LEGO”.en_US
dc.description.abstractThe porpuse of work ,,Evaluation of children brands communication by mother’s audience” is to find out, which instruments are the most popular in realization of children brand communication and how those activities influence attitude, understanding, actions of consumers. The paper is structured in three parts. The first part is theoretical part, which contains summary and description of concepts: the concept, functions, values and communication of brand, integrated marketing communication, consumer behavior. The second part describes methodology, but the third part is research. Key words: integrated marketing communications, brand, mothers as consumers, consumer behavior, children goods, „LEGO”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleBērnu preču zīmolu komunikācijas vērtējums māmiņu auditorijāen_US
dc.title.alternativeEvaluation of children brands communication by mother’s audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record