Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums SIA "Lattelecom" zīmola virzīšana uzņēmēju auditorijā
Author
Auziņa, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā ”Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums SIA "Lattelecom" zīmola virzīšana uzņēmēju auditorijā” tika pētīta konkrētā uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas efektivitāte, lai noskaidrotu vai izmantoti instrumenti ir efektīvi un ir spējīgi veicināt zīmola atpazīstamību.
Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta mārketinga komunikācijas, integrētās mārketinga komunikācijas un bizness- biznesam mārketinga teorētiskie aspekti, kā arī zīmols- tā veidošanos un būtība.
Darbā izmantotās pētniecības metodes - daļēji strukturētas intervijas un aptauja.
Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, integrētā mārketinga komunikācija, bizness-biznesam mārketings, zīmols, Lattelecom. The title of bachelor work is "The Use of Marketing Communications "Lattelecom" brand promotion among the business audience”. It studies company's Integrated Marketing Communication effectiveness, determines what instruments must be used efficiently and uncovers what tools are necessary to promote brand awareness.
The theoretical part covers such topics as Marketing Communications, Integrated Marketing Communications, Business-to-Business Marketing theoretical aspects as well as brand development and it’s essence.
The study uses research methods - semi-structured interviews and questionnaires.
The work consists of three parts: theoretical, methodological and empirical.
Keywords: Marketing Communication, Integrated Marketing Communication, Business-to-Business Marketing, brand, Lattelecom.