Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorAuziņa, Natālijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:41Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:41Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other40388en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20739
dc.description.abstractBakalaura darbā ”Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums SIA "Lattelecom" zīmola virzīšana uzņēmēju auditorijā” tika pētīta konkrētā uzņēmuma integrētās mārketinga komunikācijas efektivitāte, lai noskaidrotu vai izmantoti instrumenti ir efektīvi un ir spējīgi veicināt zīmola atpazīstamību. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta mārketinga komunikācijas, integrētās mārketinga komunikācijas un bizness- biznesam mārketinga teorētiskie aspekti, kā arī zīmols- tā veidošanos un būtība. Darbā izmantotās pētniecības metodes - daļēji strukturētas intervijas un aptauja. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, integrētā mārketinga komunikācija, bizness-biznesam mārketings, zīmols, Lattelecom.en_US
dc.description.abstractThe title of bachelor work is "The Use of Marketing Communications "Lattelecom" brand promotion among the business audience”. It studies company's Integrated Marketing Communication effectiveness, determines what instruments must be used efficiently and uncovers what tools are necessary to promote brand awareness. The theoretical part covers such topics as Marketing Communications, Integrated Marketing Communications, Business-to-Business Marketing theoretical aspects as well as brand development and it’s essence. The study uses research methods - semi-structured interviews and questionnaires. The work consists of three parts: theoretical, methodological and empirical. Keywords: Marketing Communication, Integrated Marketing Communication, Business-to-Business Marketing, brand, Lattelecom.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas pielietojums SIA "Lattelecom" zīmola virzīšana uzņēmēju auditorijāen_US
dc.title.alternativeThe Use of Marketing Communications "Lattelecom" brand promotion among the business audienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige