Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorPakalna, Dainaen_US
dc.contributor.authorGeidāne, Ārijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:48Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:48Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7807en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20804
dc.description.abstractBakalaura darba „Bērnu bibliotēku iekārtojuma atbilstība 1.-3. kl. skolēnu attīstības īpatnībām” pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai pieņemtie normatīvie dokumenti un izstrādātās vadlīnijas bibliotēku jomā atbilst pašu bērnu priekšstatiem par bibliotēku iekārtojumu. Lai to noskaidrotu, veikts jaukta tipa pētījums, kurš ietver kvalitatīvu un kvantitatīvu pētījuma stratēģiju: salīdzinošas analīzes veikšanu un 1. - 3. klašu skolēnu anketēšanu. Radot labvēlīgu vidi, kura ir pakārtota šīs vecuma grupas interesēm, tiek veicināta bibliotēkas loma lietotāju – bērnu vidū. Vides sakārtotība kopā ar informācijas ieguves iespējām kvalitatīvi nodrošina bērnu - lietotāju vajadzības pēc savstarpējas saskarsmes spēju un izglītības līmeņa paaugstināšanos.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor’s thesis „Correspondence of Children’s Library Arrangement to the Development Characteristics of Primary School Children” is to study whether the existing normative documentation and guidelines for libraries correspond to the children’s own notion of the library arrangement. The study was done by conducting mixed methods research which integrates qualitative and quantitative approaches: comparative analysis and questionnaire for the primary school children. Creating an enabling environment which is adapted to the interests of the children in this age group promotes the role of libraries among their visitors – children. Proper environment and possibilities of accessing various information sources have a favourable impact on the development of children’s communication competence and increase the level of their education.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleBērnu bibliotēku iekārtojuma atbilstība 1. -3. kl. skolēnu attīstības īpatnībāmen_US
dc.title.alternativeChildren's Library's Arrangements Correspondence According to Development Individuality of Primary School Childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige