• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāma mūsdienu uzņēmējdarbībā

Thumbnail
Открыть
303-11677-Valtere_Julija_jv06016.pdf (1.004Mb)
Автор
Valtere, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūzs, Kārlis
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā „Reklāma mūsdienu uzņēmējdarbībā” tiek apskatīta reklāmas nepietiekamās efektivitātes problēma. Darba mērķis ir izpētīt reklāmas efektivitātes uzlabošanas iespējas mūsdienu uzņēmējdarbībā, atklājot tās priekšrocības un trūkumus, kā arī izstrādāt virkni nosacījumu, kuri palīdz uzlabot reklāmas efektivitāti uzņēmējdarbībā Darba rezultātā autore izdara secinājumus un izvirž priekšlikumus reklāmas efektivitātes uzlabošanai, kas veicinātu reklāmas, un, līdz ar to reklāmas tirgus attistību, un uzņēmumu peļņas paaugstināšanu. Bakalaura darbu var izmantot, reklāmas efektivitātes pētīšanas laikā, kā arī reklāmas izstrādāšanas laikā, ar nolūku veidot pēc iespējas efektīvāko reklāmu.
 
In the bachelor work “Advertising in modern business” have been seen the advertising insufficient efficiency problem. The bachelor work purpose is to research the possibilities to improve the advertising efficiency in the modern business, to find its advantages and disadvantages, as well as, to make up suggestions how to improve the advertising efficiency. In the bachelor work, author made the conclusions and suggestions how to improve the advertising efficiency in the modern business, which stimulate the development of the advertising and wherewith the advertising market, and increase the business profit. The bachelor work can use in an advertising efficiency probe time, as also in an advertising developing time, with aim to develop as much as possible the effective advertising.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21182
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV