Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorVidauskis, Uģisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:01Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:01Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14715en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22513
dc.description.abstractBakalaura darba galvenais mērķis ir novērtēt sabiedrisko attiecību kampaņu potenciālu Rīgas domē un noteikt šī potenciāla atbilstību Dž.Gruniga lielisko sabiedrisko attiecību kritērijiem. Lai sasniegtu šo mērķi, darba autors atklājis lielisku sabiedrisko attiecību un to kampaņu raksturīgās iezīmes un salīdzinājis tās ar sabiedrisko attiecību praksi Rīgas domē. Šim nolūkam autors ir veicis kvalitatīvu pētījumu – intervijas ar Rīgas domes sabiedrisko attiecību darbiniekiem un žurnālistiem, kas sadarbojas ar Rīgas domes sabiedriskajām attiecībām. Autora svarīgākais secinājums ir tāds, ka daudzi sabiedrisko attiecību aspekti Rīgas domē visumā atbilst sabiedrisko attiecību lieliskuma principiem, taču dažas jomas RD sabiedriskajās attiecībās vēl tālu no lieliskuma. Autors ir izteicis vairākus priekšlikumus Rīgas domes sabiedrisko attiecību uzlabošanai un tuvināšanai lielisku sabiedrisko attiecību kritērijiem.en_US
dc.description.abstractA main purpose of the research paper „The Potential of the Carrying out of PR Campaigns in the Riga City Council (2009-2010)” is to evaluate the public relations in the Riga City Council according to conception of excellent public relations by J.Grunig. In order to reach the aim the author of the paper has pointed out the theoretical characteristics of the excellent public relations and PR campaigns and compared them with the PR praxis in the Riga City Council. For this purpose the author carried out the qualitative research – an interviewing among the public relations employers in the Rigas City Council and the jornalists colaborating with that employers. The key conclusion of the research is: many of the aspects of the public relations in the Riga City Council fits generally to the PR excellence principles although few areas are rather far from excellence. The author has made out some proposals for making the public relations in Riga City Council better and closer to excellence.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSabiedrisko attiecību kampaņu realizācijas potenciāls Rīgas Domē (2009 - 2010)en_US
dc.title.alternativePotential of Carring Out of the PR Campaigns in the Riga City Council (2009 - 2010)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige