Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorPaožolis, Robertsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:18Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:18Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other30370en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22632
dc.description.abstractBakalaura darbā ”Telemārketinga efektivitāte: ”Top Shop” gadījuma analīze” tika pētīta uzņēmuma SIA ”Studio Moderna” telemārketinga pārdošanas efektivitāte. Šī tēma ir aktuāla, jo mūsdienās pastāv milzīga uzņēmumu konkurence. Uzņēmumiem ir jāmeklē jaunas tirdzniecības iespējas un specifiski paņēmieni, kā tirgot savus produktus, turklāt, Latvijā telemārketings ir salīdzinoši maz izplatīts un maz pētīts. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā uzņēmums veic telemārketinga pārdošanu, kādas metodes tiek izmantotas, un kāda ir telemārketinga efektivitāte dažādos salīdzinājumos. Bakalaura darba teorētisko bāzi veido pārliecināšanas teorija, apskatīti mārketinga, integrētā mārketinga un reklāmas pamata principi un teorijas noslēgumā tiek aprakstīts telemārketings. Bakalaura darba metodoloģiskajā daļā aprakstītas kvalitatīvās pētniecības metodes, dziļās intervijas un novērojums. Pētnieciskajā daļā minētās metodes tiek pielietotas un apkopoti rezultāti. Atslēgas vārdi: pārliecināšana, telemārketings, efektivitāteen_US
dc.description.abstractThe title of bachelor paper is ”Telemarketing efficiency: ”Top Shop” case study” and this research is about telemarketing efficiency in company ”Studio Moderna”. This topic is becoming more actual in modern age becouse of huge competition between companies. Everyone is forced to search for new business possibilities. Telemarketing is effective way of selling, but unfortunately, it is not so popular in Latvian market. The goal is to clarify, how company ”Studio Moderna” are making sales using telemarketing and what is telemarketing efficiency in different situations? Theoretical part contains information about persuasion theory, marketing, integrated marketing, advertising and telemarketing. Methodological part conteins information about qualitative research methods, interviewing and observation. Empirical part contains the result of the research. Keywords: persuasion, telemarketing, efficiencyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTelemārketinga efektivitāte: ”Top Shop” gadījuma analīzeen_US
dc.title.alternativeTelemarketing efficiency: ”Top Shop” case studyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record