Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorBrensons, Niksen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:22Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:22Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34046en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22656
dc.description.abstractBakalaura darba "Bāzes līmeņa kategorijas ziņojumu efektivitāte vides reklāmās: 2011.– 2012. gada sociālo reklāmu analīze" mērķis ir noskaidrot kategorizācijas līmeni sociālo kampaņu vides reklāmās Latvijā, veicot aprakstošu pētījumu. Darbā ir izvirzīta hipotēze, ka sociālo reklāmu efektivitāte balstās bāzes līmeņa kategorijas ziņojumos. Darbā izmantotas E. Rošas prototipu un bāzes līmeņa teorijas, sociālā mārketinga pieejas, savukārt semiotikas teorijas skatītas galvenokārt U. Eko, F. de Sosīra, D. Čandlera un Č. Pīrsa piedāvātajā skaidrojumā. Pētījums ir veikts, izmantojot vizuālo kontentanalīzi, fokusa grupas, daļēji strukturētās intervijas un anketēšanu. Pētījuma rezultātā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies. Atslēgvārdi: uztvere, kategorizācija, vizuālā komunikācija, vides reklāma, efektivitāteen_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis "Effectiveness of basic-level category messages in outdoor advertisements: An analysis of social advertisements 2011–2012” is to ascertain the level of categorization in social outdoor advertisments in Latvia by carrying out a descriptive research.The proposed hypothesis of this work is that the effectivenes of social avertising depends on basic-level category messages. Used in the work are E. Rosch's prototype and base level theories, social marketing approaches, while from the semiotics perspective theories of the work of U. Eko, F. de Saussure, D. Chandler, C. Pierce were mainly applied. The research is carried out using content analysis, focus groups, partially structured interviews and questionaires. The proposed hypothesis has been proven. Keywords: perception, categorization, visual communication, outdoor advertising, efficiencyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleBāzes līmeņa kategorijas ziņojumu efektivitāte vides reklāmās: 2011.– 2012. gada sociālo reklāmu analīzeen_US
dc.title.alternativeEffectiveness of basic-level category messages in outdoor advertisements: An analysis of social advertisements 2011–2012en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record