Mobilo operatoru priekšapmaksas karšu reklāmu kampaņu pozicionējums: jauniešu žurnālu ("Sīrups", "Popcorn", "Puff", "Avene", "4TEEN girl", "Spicā") reklāmu analīze (2007)
Автор
Ķeķere, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Plokste, Elita
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā „Mobilo operatoru priekšapmaksas karšu reklāmu kampaņu pozicionējums: jauniešu žurnālu (“Sīrups”, “Popcorn”, “Puff”, “Avene”, “4TEENgirl”, “Spicā”) reklāmu analīze (2007)” ir salīdzinātas priekšapmaksas karšu reklāmu pozicionējumu stratēģijas. Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, tiek apskatīti teorētiskie aspekti par reklāmu un tās pozicionēšanas teorijām, vizuālās ietekmes līdzekļiem, jauniešu auditoriju, kā arī par izmantotajām pētījuma metodēm. Pētnieciskā daļa sastāv no vizuālās kontentanalīzes, daļēji strukturētajām intervijām ar priekšapmaksas karšu mārketinga vadītājiem, jomas ekspertiem.
Atslēgvārdi: mobilo operatoru priekšapmaksas karte, reklāma, pozicionējums, jauniešu žurnāli. The title of bachelor work paper is „The positioning of advertising campaigns of mobile operators prepayment cards : the analysis of commercials in journals of youth (“Sīrups”, “Popcorn”, “Puff”, “Avene”, “4TEENgirl”, “Spicā”) in year 2007. There are descriptions of advertising, youth audience, advertising positioning theory, resources of visual impact and theory about methods used in research in theoretical paragraph. The empirical paragraph contains visual content analysis, partly structural interviews with marketing leaders of prepayment cards and experts from this sphere.
Key words: prepayment card of mobile operator, advertisement; positioning, journals of youth.