Show simple item record

dc.contributor.advisorČernova, Emīlijaen_US
dc.contributor.authorAizupe, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:21:59Z
dc.date.available2015-03-24T08:21:59Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9429en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22828
dc.description.abstract„Lasītprasmes veidošana 5 – 6 gadus veciem bērniem”. Pētījuma mērķis: pētīt rotaļspēles ietekmi uz lasītprasmes apguvi Pētījuma objekts: rotaļspēle 5 – 6gadus vecu bērna lasītprasmes apgūšana Pētījuma priekšmets: bērna lasītprasmes apgūšana Pētījuma hipotēze: rotaļspēle ir bērna lasītprasmes apgūšanas veicinātāja Pētījuma uzdevumi: 1)pētīt lasītprasmes apgūšanas procesus vēsturiskā skatījumā; 2)analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par rotaļspēli ka metodi un līdzekli, kā arī par bērna attīstības īpatnībām pirmsskolas vecumā; 3)izstrādāt metodiskos ieteikumus skolotājiem un vecākiem; 4)analizēt un izvērtēt rotaļspēles ietekmi uz bērna lasītprasmes apgūšanu Pedagoģiskās un pētnieciskās metodes: 1)pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte un analīze; 2)novērošana; 3)intervija; 4)anketēšana. Pētījuma bāze: Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes „Mārīte” 5 – 6 gadus veci bērni, viņu vecāki.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLasītprasmes apguve 5-6 gadu vecumāen_US
dc.title.alternativeAcquiring literacy for 5-6 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record