dc.contributor.advisor | Černova, Emīlija | en_US |
dc.contributor.author | Aizupe, Viktorija | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T08:21:59Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T08:21:59Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.other | 9429 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22828 | |
dc.description.abstract | „Lasītprasmes veidošana 5 – 6 gadus veciem bērniem”.
Pētījuma mērķis: pētīt rotaļspēles ietekmi uz lasītprasmes apguvi
Pētījuma objekts: rotaļspēle 5 – 6gadus vecu bērna lasītprasmes apgūšana
Pētījuma priekšmets: bērna lasītprasmes apgūšana
Pētījuma hipotēze: rotaļspēle ir bērna lasītprasmes apgūšanas veicinātāja
Pētījuma uzdevumi:
1)pētīt lasītprasmes apgūšanas procesus vēsturiskā skatījumā;
2)analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par rotaļspēli ka metodi un līdzekli, kā arī par bērna attīstības īpatnībām pirmsskolas vecumā;
3)izstrādāt metodiskos ieteikumus skolotājiem un vecākiem;
4)analizēt un izvērtēt rotaļspēles ietekmi uz bērna lasītprasmes apgūšanu
Pedagoģiskās un pētnieciskās metodes:
1)pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte un analīze;
2)novērošana;
3)intervija;
4)anketēšana.
Pētījuma bāze: Jūrmalas pirmsskolas izglītības iestādes „Mārīte” 5 – 6 gadus veci bērni, viņu vecāki. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Lasītprasmes apguve 5-6 gadu vecumā | en_US |
dc.title.alternative | Acquiring literacy for 5-6 years old children | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |