Show simple item record

dc.contributor.advisorGrūzītis, Normundsen_US
dc.contributor.authorBajārs, Andrejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:22:55Z
dc.date.available2015-03-24T08:22:55Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29917en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23078
dc.description.abstractPartneru mārketings ir mārketinga veids, kurā partneri cenšas uzņēmumiem piesaistīt klientus, par to saņemot komisijas maksu. Darbā ir veikts pētījums par to, kādas partneru tīmekļa vietnes spēj labāk pārliecināt apmeklētājus iegādāties noteikta veida preces vai pakalpojumus, kā partnera vietnes apmeklētājus novirzīt uz uzņēmuma tīmekļa vietni, izmantojot partnera saites, kā piesaistīt partnera vietnei iespējami vairāk mērķauditorijai atbilstošu apmeklētāju. Pētījuma rezultāti ir izmantojami partneru tīmekļa vietņu optimizācijai. Pētījumā ir aplūkots, kā izstrādāt un individualizēt tīmekļa vietņu saskarnes, kā izvēlēties, kurus tirgus nišas produktus reklamēt un kā par tiem izvietot informāciju, kā iegūt labākas pozīcijas meklētāju sistēmu rezultātos, kādas darbības veikt sociālajos tīklos u.c., lai uzlabotu partnera darbības rezultātus.en_US
dc.description.abstractAffiliate marketing is a marketing method, where partners are eligible to attract new customers for companies in order to get commission. Document describes a research, about what kind of websites are the most attractive for users, to get them agree on purchase for products or services, how to force user redirection to company's website, how to increase user flow accordingly to website targets. Results of the research can be used for optimization of partner websites. The research includes information about, how to customize website user interface, how to choose best suited products or services for online advertising, how to describe products or services more efficiently, how to get the best positions in search engines and what type of operations to make in social networks etc. in order to increase overall affiliate marketing performance.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleTīmekļa vietņu optimizācija partneru mārketingāen_US
dc.title.alternativeOptimization of web sites in affiliate marketingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record