Show simple item record

dc.contributor.advisorDimante, Džinetaen_US
dc.contributor.authorKozirskis, Kirilsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:20Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19335en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23214
dc.description.abstractMaģistra darbā tiek analizētas SIA Tele2 tirgus pozīcijas un tā pakalpojumu darbība Latvijas mobilo sakaru telekomunikāciju tirgū. Maģistra darba mērķis ir izanalizēt SIA Tele2 konkurētspēju Latvijas mobilo sakaru telekomunikāciju tirgū. Maģistra darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tika izanalizēti konkurences un konkurētspējas jēdzieni, aprakstīti konkurences likuma būtiskākie aspekti, izpētītas konkurētspējas paaugstināšanas stratēģijas. Otrajā nodaļā tika veikta nozares dzīves cikla stadijas analīze, kā arī tika izanalizēts Latvijas mobilo sakaru tirgus, veikta konkurentu analīze. Trešajā nodaļā tika veikta SIA Tele2 tirgus pozīciju analīze, SIA Tele2 reklāmu un akciju apraksts, tika veiktas PEST un SVID analīzes, kā arī tika veikta SIA Tele2 galveno ekonomisko radītāju salīdzināšana ar konkurentiem.en_US
dc.description.abstractThe Master’s thesis analyses Limited Liability Company (LLC) Tele 2 market position and operations in Latvian mobile telecommunications market. The aim of this master’s thesis is to analyze LLC Tele2 competitive position in Latvian mobile telecommunication market. Master’s thesis consist of three parts. First is analysis of competition and competitiveness, description of competition law main provisions as well as reviewed generic strategies to improve competitiveness. Second part contains industry life cycle analysis as well as overall analytical review of Latvian telecommunication market. Third part consist of LLC Tele2 market position analysis, review of advertising campaign description and strategies, performed PEST and SWOT analysis as well as comparison of main financial indicators with peer companies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleTele2 konkurētspējas analīze Latvijas mobilo telekomunikāciju tirgūen_US
dc.title.alternativeThe analysis of competitive ability of the Tele2 Company in the Latvian market of mobile telecommunicationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record