Pakalpojuma kvalitāte apģērbu mazumtirdzniecībā Latvijā
Author
Mestere, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Skribāne, Irina
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu lielās konkurences un iedzīvotāju zemās pirktspējas apstākļos, patērētāji savus pirkumus veic pārdomāti, tādēļ uzņēmumiem lielāka uzmanība ir jāpievērš tam, kādā veidā viņu ražotā produkcija nonāk līdz patērētajiem. Autore šajā Bakalaura darbā apskata pakalpojuma kvalitāti apģērbu mazumtirdzniecībā Latvijā.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt pakalpojumu kvalitāti apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmumos, atklājot pozitīvos momentus un trūkumus, un izstrādājot priekšlikumus pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanai.
Bakalaura darba beigās ir apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi pakalpojuma kvalitātes paaugstināšanai apģērbu mazumtirdzniecībā Latvijā.
Atslēgas vārdi: kvalitāte, pakalpojuma kvalitāte, SERVQUAL modelis, tirdzniecības nozare, apģērbu mazumtirdzniecība. Nowdays in the high competion and globally low purchasing power environment, consumers tend to purchase goods carefully. Due to this reason companies need reassess the ways their products reach consumers. Author in this Bachelor Thesis discusses the service quality in apparel retail in Latvia, a factor which can either stimulate or hinder a company’s competitiveness.
The purpose of Thesis is to study service quality in apparel retail companies, revealing positive aspects and imperfections, as well as developing suggestions for increasing the service quality.
In the end of the Bachelor Thesis, Author summerizes the conclusions and suggestions for increasing the service quality in apparel retail in Latvia.
Key words: quality, service quality, SERVQUAL model, retail industry, apparel retail.