Show simple item record

dc.contributor.advisorSkribāne, Irinaen_US
dc.contributor.authorMestere, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:42Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:42Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30197en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23376
dc.description.abstractMūsdienu lielās konkurences un iedzīvotāju zemās pirktspējas apstākļos, patērētāji savus pirkumus veic pārdomāti, tādēļ uzņēmumiem lielāka uzmanība ir jāpievērš tam, kādā veidā viņu ražotā produkcija nonāk līdz patērētajiem. Autore šajā Bakalaura darbā apskata pakalpojuma kvalitāti apģērbu mazumtirdzniecībā Latvijā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt pakalpojumu kvalitāti apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmumos, atklājot pozitīvos momentus un trūkumus, un izstrādājot priekšlikumus pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanai. Bakalaura darba beigās ir apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi pakalpojuma kvalitātes paaugstināšanai apģērbu mazumtirdzniecībā Latvijā. Atslēgas vārdi: kvalitāte, pakalpojuma kvalitāte, SERVQUAL modelis, tirdzniecības nozare, apģērbu mazumtirdzniecība.en_US
dc.description.abstractNowdays in the high competion and globally low purchasing power environment, consumers tend to purchase goods carefully. Due to this reason companies need reassess the ways their products reach consumers. Author in this Bachelor Thesis discusses the service quality in apparel retail in Latvia, a factor which can either stimulate or hinder a company’s competitiveness. The purpose of Thesis is to study service quality in apparel retail companies, revealing positive aspects and imperfections, as well as developing suggestions for increasing the service quality. In the end of the Bachelor Thesis, Author summerizes the conclusions and suggestions for increasing the service quality in apparel retail in Latvia. Key words: quality, service quality, SERVQUAL model, retail industry, apparel retail.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titlePakalpojuma kvalitāte apģērbu mazumtirdzniecībā Latvijāen_US
dc.title.alternativeService quality in apparel in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record