Kompozicionālo aspektu nozīme Latvijas komercbanku reklāmās laikrakstā „Diena” (1995.-2005.)
Author
Leskavnieks, Uvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba "Kompozicionālo aspektu nozīme Latvijas komercbanku reklāmās laikrakstā Diena (1995—2005)" autors ir Uvis Leskavnieks, LU Sociālo zinātņu fakultātes bakalaura programmas 4. kursa Komunikāciju studiju nodaļas students.
Empīriskā, vēsturiski salīdzinošā pētījumā iztirzāta vizuālās komunikācijas problemātika, iegūto datu analīzē izmantojot kvantitatīvu pieeju.
Darba apjoms — 60 lpp, valoda — latviešu. Darbā iekļautas ilustrācijas, grafiki un tabulas. Pielikumā, bez daļas no pētījumā analizētajām reklāmu reprodukcijām, ievietots arī detalizēts pārskats par kontentanalīzes kategorijām un analīzē iegūtajiem datiem. The author of the bachelor paper "The Significance of Compositional Aspects in Newspaper Ads of Latvian Commercial Banks in the Newspaper Diena (1995-2005)" is Uvis Leskavnieks, 4th year student of Communication studies department in the Faculty of Social Sciences, University of Latvia. In this empirical, historically comparative research the problems of visual communication are discussed by using quantitative approach. The size of the paper is 60 pages, and it is written in Latvian. Illustrations, graphs and tables are provided as well. Parallel to reproductions of ads that were analysed in the research paper, detailed account of categories of content analysis as well as obtained data.