Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Gunaen_US
dc.contributor.authorKidals, Kalvisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:34Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43445en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24768
dc.description.abstractBakalaura darbā ar tēmu „Seriāla "UgunsGrēks" auditorijas analīze: skatīšanās motīvi dažādās sociāldemogrāfiskajās grupās” izmantojot kvantitatīvās un kvalitatīvās pētījumu metodes tika pētīta seriāla „UgunsGrēks” auditorijas motivācija skatīties seriālu. Tika veiktas 8 padziļinātās intervijas ar auditorijas pārstāvjiem un iegūtas 246 respondentu atbildes kvantitatīvās aptaujas ietvaros. Tika analizētas atšķirības dažādās sociāldemogrāfiskajās grupās: vecums, dzimums, dzīvessvieta. Darba teorētiskajā daļā apskatīta vajadzību apmierināšanas, parasociālās interakcijas, identificēšanās, mērķu un motīvu teorijas. Izskaidrots ziepju operas un aktīvās auditorijas jēdziens. Atslēgvārdi: motīvi, mediju patērēšana, ziepju operas, televīzija, aktīvā auditorija, vajadzības.en_US
dc.description.abstractIn the bachelor thesis „TV series "UgunsGrēks" auditory analysis: viewing motives in different socio-demographic groups „ qualitative and quantitative research methods have been used to research methods why „UgunsGrēks” auditory started and why it is continuing to watch „UgunsGrēks” series and if viewer’s gender, age, place of residence affects those motives. 8 people have been interviewed by using in-depth interview and 246 people of „UgunsGrēks” auditory representing all ages, gender, from Riga, other cities and rural area were surveyed by using questionnaire method. Uses and gratification, parasocial interaction, identification, motive theories have been reviewed and theory about soap opera and active aditory have been descriped in bachelor thesis theoretical part. Keywords: motives, media usage, television, soap opera, active auditory, gratificationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSeriāla "UgunsGrēks" auditorijas analīze: skatīšanās motīvi dažādās sociāldemogrāfiskajās grupāsen_US
dc.title.alternativeTV series "UgunsGrēks" audience analysis: viewing motives in different socio-demographic groupsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record