Rīgā izvietoto vides reklāmu dizaina semiotiskā analīze 2013.gadā
Author
Laizāns, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Rīgā izvietoto vides reklāmu dizaina semiotiskā analīze 2013. gadā”. Pētījuma problemātika ietver jautājumu par to, vai vides reklāmu efektivitātes noteicošais faktors ir vizuālais vēstījums. Darba mērķis bija izpētīt 2013. gada vides reklāmu vizuālo vēstījumu un noskaidrot to efektivitāti, balstoties uz anketas rezultātiem. Darba teorētiskajā daļā aplūkotas šādas tēmas: reklāmas jēdziens, reklāmu veidi, vides reklāma, semiotika, dizains reklāmā. Metodoloģijas daļā aprakstīts par izmantotajām metodēm: vizuālo semiotisko kontentanalīzi un aptauju.
Atslēgvārdi: vides reklāma, semiotika, vizuālā semiotiskā kontentanalīze, efektivitāte Bachelor's thesis: "Outdoor advertising design semiotic analysis Riga year 2013."
The research problem includes the question of whether the effectiveness of outdoor advertising decisive factor is the visual message. The aim was to investigate the outdoor advertising visual message (2013) and to a certain their effectiveness based on the questionnaire results.
Theoretical part deals with the following topics: the concept of advertising, types of advertising, environmental advertising, semiotics, design advertising. Methodologies used research methods are visual semiotic content analysis and survey.
Keywords: outdoor, semiotics, visual semiotic content analysis, the effectiveness of