Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorLaizāns, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:27:36Z
dc.date.available2015-03-24T08:27:36Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45763en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24789
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Rīgā izvietoto vides reklāmu dizaina semiotiskā analīze 2013. gadā”. Pētījuma problemātika ietver jautājumu par to, vai vides reklāmu efektivitātes noteicošais faktors ir vizuālais vēstījums. Darba mērķis bija izpētīt 2013. gada vides reklāmu vizuālo vēstījumu un noskaidrot to efektivitāti, balstoties uz anketas rezultātiem. Darba teorētiskajā daļā aplūkotas šādas tēmas: reklāmas jēdziens, reklāmu veidi, vides reklāma, semiotika, dizains reklāmā. Metodoloģijas daļā aprakstīts par izmantotajām metodēm: vizuālo semiotisko kontentanalīzi un aptauju. Atslēgvārdi: vides reklāma, semiotika, vizuālā semiotiskā kontentanalīze, efektivitāteen_US
dc.description.abstractBachelor's thesis: "Outdoor advertising design semiotic analysis Riga year 2013." The research problem includes the question of whether the effectiveness of outdoor advertising decisive factor is the visual message. The aim was to investigate the outdoor advertising visual message (2013) and to a certain their effectiveness based on the questionnaire results. Theoretical part deals with the following topics: the concept of advertising, types of advertising, environmental advertising, semiotics, design advertising. Methodologies used research methods are visual semiotic content analysis and survey. Keywords: outdoor, semiotics, visual semiotic content analysis, the effectiveness ofen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleRīgā izvietoto vides reklāmu dizaina semiotiskā analīze 2013.gadāen_US
dc.title.alternativeSemiotic analysis of outdoor advertising design in Riga (2013)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record