Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Airaen_US
dc.contributor.authorVavilova, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:41:40Z
dc.date.available2015-03-24T08:41:40Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24615en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24867
dc.description.abstractSpēles loma mācību procesā netiek pietiekami novērtēta, tāpēc autore savā darbā analizē didaktiskās spēles priekšrocības skolēnu mācību motivācijas veidošanā, kā arī piedāvā daudzveidīgas mācību darba organizācijas iespējas, izmantojot didaktiskās spēles, kuras var tikt lietota dažādos mācību procesa posmos. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un izstrādāt didaktiskās spēles matemātikas stundām motivācijas veicināšanai. Tā īstenošanai ir izvirzīti vairāki uzdevumi un svarīgākie no tiem ir spēļu izstrādāšana, sagatavošana un aprobēšana. Darbs sastāv no trīs nodaļām: 1.Mācību motivācijas raksturojums un nozīme matemātikas stundās. 2.Spēļu nozīme mācību procesā. 3.Didaktisko spēļu izstrāde motivācijas veicināšanai matemātikas stundās. Darba ietvaros tika izstrādātas trīs didaktiskas spēles, kuru galvenais mērķis ir motivēt skolēnus mācīties matemātiku. Darbam ir pievienots kompaktdisks ar izveidotajām spēlēm un nepieciešamajiem resursiem mācību stundām.en_US
dc.description.abstractGames in the training process are not sufficiently assessed, therefore, in this research the author analyses the benefits of didactical games in students’ motivation to learn, as well as provides a range of training options for organizing work with didactical games which can be used at different stages of the learning process. Bachelor's thesis aims to explore and develop didactical games for math lessons to promote motivation. The process of research included a number of tasks, and the most important of which are development of games, preparation and testing. The work consists of three parts: 1.Learning motivation and its meaning in math lessons. 2.The role of games in the learning process. 3.Development of didactical games to raise the motivation in math classes. Within the research, three didactic games were developed whose primary purpose is to motivate students to learn math.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktiskā spēle kā motivācijas veicinātāja matemātikas stundāsen_US
dc.title.alternativeDidactic game of promoter of motivation in mathematics lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record