Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Ritaen_US
dc.contributor.authorKovaļevska, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:41:45Z
dc.date.available2015-03-24T08:41:45Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41788en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/24904
dc.description.abstractDarba mērķis ir darbības pētījumā izpētīt jautājumu veidus un to izmantošanu bioloģijas un ķīmijas mācību priekšmeta apguvē. Veikta zinātniskās literatūras analīze par jautājumu lomu mācību procesa laikā, sākot no tā plānošanas brīža beidzot ar realizēšanas brīdi. Darbības pētījumā izstrādāti un aprobēti autores sagatavotie jautājumi mācību stundās. Noskaidrots, ka jautājumu plānošana un strukturēta izmantošana mācību stundu laikā palīdz skolēniem labāk apgūt bioloģijas mācību priekšmetu. Atslēgvārdi: jautājumi, jautājumu veidi, jautājumu līmeņi, izziņas attīstība, jautājumu izstrāde. -en_US
dc.description.abstractThe aim of the thesis using action research is to identify questions types and ways of usage in lessons of biology and chemistry. Thesis summarizes the information of the applied literature on the role of the learning process and questions in it, from planning to implementation. Action research included developing and testing of different questions in lessons taught by author of the thesis. Results, after running a survey, show that question planning and usage in school lessons helps students to learn and reinforce new knowledge in the lessons of biology. Keywords: questions, question types, question levels, cognitive development, question planning.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJautājumu veidi un to izmantošana bioloģijas un ķīmijas mācību stundāsen_US
dc.title.alternativeQuestion’s Types and It’s Use in the Lessons of Biology and Chemistryen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record