Cenu politika un cenu veidošanas stratēģijas viesnīcā
Автор
Staško, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Kaire, Laimdota
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba mērķis ir izanalizēt viesmīlības nozari Rīgā, kā arī Radisson Blu hotel Latvija konkurentus, iegūtie dati un Ketijas A. pētījums par atlaižu ietekmi uz viesnīcas rādītājiem, ļautu izstrādāt priekšlikumus viesnīcas numuru cenu noteikšanai.
Maģistra darba izstrādē tiek izmantotas sekojošas pētīšanas metodes: literatūras analīze, prognozēšanas, salīdzināšanas, tabulas un grafiskās, kā arī aprakstošās, analītiskās metodes un scenāriju izstrāde. Pēc veiktajiem aprēķiniem maģistra darba autore nonāk pie secinājuma, ka atlaides viesnīcas kopējos ienākumus nepalielina, jo noslodze nepieaug tādā apjomā, lai kompensētu vidējās cenas samazinājumu.
Darbs sastāv no 3 nodaļām, kopējais lapu skaits ir 101, darbā ietverti 13 attēli, 8 tabulas un 3 pielikumi.
Atslēgvārdi: cenu noteikšana, ieņēmumu vadība, viesnīcas, tūrisms, numura cena The objective of this Master’s Degree Paper ir to analyse hospitality industry in Riga and Radisson Blu hotel’s Latvija competitors, these data and Cathy A. study of the effects of discounting on hotel figures will help to develop propositions for hotel pricing.
There are used following research methods: analysis of literature, forecasting, comparison, tables and graphic as well as descriptive, analytical methods and scenarios. According to calculations discounts does not increase total revenue because the occupancy foes not increase the extent to compensate the decrease of avarage daily rate.
Thesis consists of 3 chapters, 101 total pages, including 13 illustrations, 8 tables and 3 appendixes.
Key words: hotel pricing, revenue / yield managment, hotels, turism, rate