Konkurētspēja un konkurētspējīgas priekšrocības attīstīšana Latvijas uzņēmējdarbības vides mazumtirdzniecības sektorā
Author
Kamaletdinova, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Laila
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Konkurētspēja un konkurētspējīgas priekšrocības attīstīšana Latvijas uzņēmējdarbības vides mazumtirdzniecības sektorā”.
Darba mērķis ir aplūkot ārējās un iekšējās vides faktorus, kas ietekmē uzņēmējdarbību, noteikt konkurētspējas un konkurētspējīgās priekšrocības veidošanas metodes un, balsoties uz izpētīto uzņēmējdarbības vidi, mazumtirdzniecības sektoru, konkurentu izpēti, kā arī aptaujas rezultātiem, noskaidrot, kā tirdzniecības uzņēmumam veidot savu konkurētspējīgo priekšrocību, lai nezaudēt klientu apmierinātības līmeni un palielināt pieprasījumu.
Darbs ietver 85.lpp, , 19 attēlus, 13 tabulas, 2 formulas, 5 pielikumus, izstrādes procesā izmantoti 63 iteratūras un informācijas avoti.
Atslēgas vārdi: konkurētspēja, konkurētspējīgas priekšrocības radīšana un vadīšana, Portera piecu spēku modelis, uzņēmējdarbības iekšējā un ārējā vide. The title of bachelor thesis is "Competitiveness and Development of Competitive Advantage in the retail sector of Latvian business environment".
The aim of bachelor thesis is to carry out internal and external business environment analysis, review theoretical competitiveness and competitive advantage methods, analyze the competitive environment, and to find out what competitive advantage methods to choose for the trading company in Latvian business environment, specifically in the retail sector, in order to increase customer satisfaction and the demanded range of goods.
Work consists of 85 pages, 19 figures, 13tables, 5 appendixes, 2 formulas. Total number of sources of information is 63.
Keywords: competitiveness, creation and management of competitive advantage, Porter's five forces models, the internal and external business environment.