Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Lailaen_US
dc.contributor.authorKamaletdinova, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:42:58Z
dc.date.available2015-03-24T08:42:58Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24624en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25275
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Konkurētspēja un konkurētspējīgas priekšrocības attīstīšana Latvijas uzņēmējdarbības vides mazumtirdzniecības sektorā”. Darba mērķis ir aplūkot ārējās un iekšējās vides faktorus, kas ietekmē uzņēmējdarbību, noteikt konkurētspējas un konkurētspējīgās priekšrocības veidošanas metodes un, balsoties uz izpētīto uzņēmējdarbības vidi, mazumtirdzniecības sektoru, konkurentu izpēti, kā arī aptaujas rezultātiem, noskaidrot, kā tirdzniecības uzņēmumam veidot savu konkurētspējīgo priekšrocību, lai nezaudēt klientu apmierinātības līmeni un palielināt pieprasījumu. Darbs ietver 85.lpp, , 19 attēlus, 13 tabulas, 2 formulas, 5 pielikumus, izstrādes procesā izmantoti 63 iteratūras un informācijas avoti. Atslēgas vārdi: konkurētspēja, konkurētspējīgas priekšrocības radīšana un vadīšana, Portera piecu spēku modelis, uzņēmējdarbības iekšējā un ārējā vide.en_US
dc.description.abstractThe title of bachelor thesis is "Competitiveness and Development of Competitive Advantage in the retail sector of Latvian business environment". The aim of bachelor thesis is to carry out internal and external business environment analysis, review theoretical competitiveness and competitive advantage methods, analyze the competitive environment, and to find out what competitive advantage methods to choose for the trading company in Latvian business environment, specifically in the retail sector, in order to increase customer satisfaction and the demanded range of goods. Work consists of 85 pages, 19 figures, 13tables, 5 appendixes, 2 formulas. Total number of sources of information is 63. Keywords: competitiveness, creation and management of competitive advantage, Porter's five forces models, the internal and external business environment.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleKonkurētspēja un konkurētspējīgas priekšrocības attīstīšana Latvijas uzņēmējdarbības vides mazumtirdzniecības sektorāen_US
dc.title.alternativeCompetitiveness and Development of Competitive Advantage in Retail Sector of Latvian Business Environmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record