• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

AAS „BALTIJAS APDROŠINĀŠANAS NAMS” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšana

Thumbnail
View/Open
303-40893-Imsa_Jelena_ji12006.pdf.pdf (1.706Mb)
Author
Imša, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vilka, Inga
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma ir AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšana. Maģistra darba mērķis veikt AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšanu un balstoties uz to izstrādāt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai. Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1. Izpētīt konkurences un konkurētspējas teorētiskos aspektus, tai skaitā noskaidrot kādi faktori to ietekmē. 2. Raksturot apdrošināšanas nozari, tās tirgus dalībniekus un izvērtēt e-pārdošanas dinamiku. 3. Veikt AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšanu, tai skaitā veikt konkurentu apzināšanu un analīzi, identificēt uzņēmuma e-pārdošanas nepilnības. Autore veica detalizētu AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nama” e-pārdošanas konkurentu analīzi un izstrādāja vairākus pēc autores domām svarīgus ieteikumus, lai pilnveidotu pašreizējo e-pārdošanas procesu un tādā veidā uzlabotu uzņēmuma konkurētspēju. Atslēgvārdi: konkurence,konkurētspēja
 
Master paper theme is JSC „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-sale competitive assessment. The purpose of the master paper: to perform the JSC "Baltijas Apdrošināšanas Nams" e-sale competitive assessment and draft suggestion based on it for improving the competitiveness. To achieve the purpose, were set the following tasks: 1.Explore theoretical aspects of competition and competitiveness, as well as to find out, which factors do they affect. 2.Describe the insurance industry, market participants and explore e-sale dynamic. 3.Perform JSC “Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-sale competition assessment, as well as to make identification and analysis of competitors, identify company's e-sales limitations. Author performed detailed JSC "Baltijas Apdrošināšanas Nams e-sale competitor analysis and developed some important recommendations based on authors ideas to improve the current e-sales process, that way to make better the company’s competitiveness. Keywords: competition, competitiveness
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25448
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV