AAS „BALTIJAS APDROŠINĀŠANAS NAMS” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšana
Author
Imša, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Vilka, Inga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšana.
Maģistra darba mērķis veikt AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšanu un balstoties uz to izstrādāt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai.
Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. Izpētīt konkurences un konkurētspējas teorētiskos aspektus, tai skaitā noskaidrot kādi faktori to ietekmē.
2. Raksturot apdrošināšanas nozari, tās tirgus dalībniekus un izvērtēt e-pārdošanas dinamiku.
3. Veikt AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas
novērtēšanu, tai skaitā veikt konkurentu apzināšanu un analīzi, identificēt uzņēmuma e-pārdošanas nepilnības.
Autore veica detalizētu AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nama” e-pārdošanas konkurentu analīzi un izstrādāja vairākus pēc autores domām svarīgus ieteikumus, lai pilnveidotu pašreizējo e-pārdošanas procesu un tādā veidā uzlabotu uzņēmuma konkurētspēju.
Atslēgvārdi: konkurence,konkurētspēja Master paper theme is JSC „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-sale competitive assessment.
The purpose of the master paper: to perform the JSC "Baltijas Apdrošināšanas Nams" e-sale competitive assessment and draft suggestion based on it for improving the competitiveness.
To achieve the purpose, were set the following tasks:
1.Explore theoretical aspects of competition and competitiveness, as well as to find out, which factors do they affect.
2.Describe the insurance industry, market participants and explore e-sale dynamic.
3.Perform JSC “Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-sale competition assessment, as well as to make identification and analysis of competitors, identify company's e-sales limitations.
Author performed detailed JSC "Baltijas Apdrošināšanas Nams e-sale competitor analysis and developed some important recommendations based on authors ideas to improve the current e-sales process, that way to make better the company’s competitiveness.
Keywords: competition, competitiveness