Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVilka, Ingaen_US
dc.contributor.authorImša, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:43:19Z
dc.date.available2015-03-24T08:43:19Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40893en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/25448
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšana. Maģistra darba mērķis veikt AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšanu un balstoties uz to izstrādāt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai. Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1. Izpētīt konkurences un konkurētspējas teorētiskos aspektus, tai skaitā noskaidrot kādi faktori to ietekmē. 2. Raksturot apdrošināšanas nozari, tās tirgus dalībniekus un izvērtēt e-pārdošanas dinamiku. 3. Veikt AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšanu, tai skaitā veikt konkurentu apzināšanu un analīzi, identificēt uzņēmuma e-pārdošanas nepilnības. Autore veica detalizētu AAS „Baltijas Apdrošināšanas Nama” e-pārdošanas konkurentu analīzi un izstrādāja vairākus pēc autores domām svarīgus ieteikumus, lai pilnveidotu pašreizējo e-pārdošanas procesu un tādā veidā uzlabotu uzņēmuma konkurētspēju. Atslēgvārdi: konkurence,konkurētspējaen_US
dc.description.abstractMaster paper theme is JSC „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-sale competitive assessment. The purpose of the master paper: to perform the JSC "Baltijas Apdrošināšanas Nams" e-sale competitive assessment and draft suggestion based on it for improving the competitiveness. To achieve the purpose, were set the following tasks: 1.Explore theoretical aspects of competition and competitiveness, as well as to find out, which factors do they affect. 2.Describe the insurance industry, market participants and explore e-sale dynamic. 3.Perform JSC “Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-sale competition assessment, as well as to make identification and analysis of competitors, identify company's e-sales limitations. Author performed detailed JSC "Baltijas Apdrošināšanas Nams e-sale competitor analysis and developed some important recommendations based on authors ideas to improve the current e-sales process, that way to make better the company’s competitiveness. Keywords: competition, competitivenessen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAAS „BALTIJAS APDROŠINĀŠANAS NAMS” e-pārdošanas konkurētspējas novērtēšanaen_US
dc.title.alternativeJSC „Baltijas Apdrošināšanas Nams” e-sale competitive assessmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию