• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ekoloģiska dzīvesveida konstruēšana reklāmas kampaņās: Hipotēku bankas EKO kartes piemērs

Thumbnail
Открыть
309-12416-Kairis_Uldis_Komu010089_09.pdf (2.207Mb)
Автор
Kairis, Uldis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Ekoloģiska dzīvesveida konstruēšana reklāmas kampaņās: Hipotēku bankas EKO kartes piemērs” mērķis ir ar semiotiskās analīzes un dziļo interviju palīdzību analizēt reklāmas vēstījuma konstruēšanas tehniku, izvērtēt to, kā ar reklāmas vēstījuma palīdzību tiek konstruēts ekoloģisks dzīvesveids. Pētījums sakārtots 3 nodaļās. Pirmajā nodaļā definēta reklāma, skaidroti dzīvesveida un cēloņsakara mārketinga jēdzieni, otrajā nodaļā aprakstīta pētījuma metodoloģija, trešajā nodaļā apkopota reklāmas materiālu analīze un rezultāti. Atslēgvārdi: reklāma, dzīvesveids, simboli, zīmes, semiotika, cēloņsakara mārketings, Hipotēku banka
 
The aim of the Bachelor thesis “Construction of Ecological Lifestyle in Advertising Campaigns: an example of EKO Card of the bank „Hipotēku banka”” is to analyze techniques for message construction in advertisements by the means of semiotic analysis and in-depth interviews and to examine how the advertising message helps to construct an ecological lifestyle. This research consists of three parts. The first chapter defines advertising and provides explanation of such notions as lifestyle and cause-related marketing the second chapter describes the research methodology, whereas the third chapter summarizes the analysis of the promotional materials and the results of the research. Keywords: advertisement, lifestyle, symbols, signs, semiotics, cause-related marketing, Hipotēku banka
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26454
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV