Show simple item record

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktorsen_US
dc.contributor.authorŠimanajeva, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:10Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43450en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26762
dc.description.abstractBakalaura darbā tika pētīti Kventina Tarantino filmu „Lubene”, „Bēdīgi slavenie mērgļi”, un „Atsvabināts Džango” galvene varoņi, tika izdarīti secinājumi par režisora kino stilu jeb kino „rokrakstu”. Teorijas apskatā izvēlēti un analizēti termini, kas aptver problēmu un ir pamats pētījumam: semiotika, kino semiotika, kino valoda un tās elementi, naratīvs, kino naratīvs un klasiskais Holivudas kino naratīvs. Metodoloģijas daļā tiek analizētas un pamatotas izvēlētās pētniecības metodes – semiotiskā un naratīvā analīze, kā arī izveidots pētījuma dizains. Empīriskajā daļā, pēc iepriekš izstrādātā pētījuma dizaina, tiek veikta filmu analīze, kā arī izdarīti secinājumi par katru no varoņiem atsevišķi. Bakalaura darba nobeigumā tiek izveidoti kopējie secinājumi par režisora Kventina Tarantino kino „rokrakstu”. Darbs sastāv no 7 nodaļām, kā arī pielikumiem Atslēgvārdi: kino, semiotika, naratīvs, Kventins Tarantino.en_US
dc.description.abstractThis Bachelor work studies Quentin Tarantino’s film „Pulp fiction”, „Inglorious basterds” and „Django Unchained” main characters, the conclusions were drawn about the director’s cinematic style or the „signature” elements of his films. The theoretical part of the work is dealing with the terms like semiotics, film semiotics, film language, narrative, film narrative and classic Hollywood cinema narrative. Methodological part gives explanation of semiotic and narrative analysis, establishes study design and explains motivation of its application. The empirical part analyses Quentin Tarantino’s films and draws conclusions for each of the characters individually. In the end of this work conclusions of director Quentin Tarantino cinema „Handwriting” were made. The work consists of 7 chapters, as well as of appendices. Keywords: cinema, semiotics, narrative, Quentin Tarantinoen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKventina Tarantino filmu galveno varoņu analīzeen_US
dc.title.alternativeAnalysis of the main characters in Quentin Tarantino's filmsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record