Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorLīcis, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:10Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43584en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26765
dc.description.abstractDarba tēma ir „Mārketinga komunikācijas pielietojums atjaunotā BK „VEF Rīga” zīmola virzīšanā”. Darba mērķis ir noskaidrot mārketinga komunikācijas pielietojumu atjaunotā BK „VEF Rīga” zīmola virzīšanā. Uzdevumi ir izstudēt nepieciešamo teoriju, izanalizēt mārketinga komunikācijas instrumentu pielietojumu, noskaidrot BK „VEF Rīga”, sporta mārketinga speciālista un sabiedrības viedokli par BK „VEF Rīga” zīmolu. Teoriju veido: zīmols, zīmolvedība, mārketinga komunikācija, sociālo mediju mārketings un sporta mārketings. Pielietotās pētnieciskās metodes: kontentanalīze, intervija, novērojums un aptauja. Bakalaura darba rezultāti norāda uz iemesliem, kāpēc Latvijas iedzīvotāji nav iemīlējuši BK „VEF Rīga” zīmolu. Atslēgvārdi: Zīmols, zīmolvedība, mārketinga komunikācija, sporta mārketings, sociālo mediju mārketings, BK „VEF Rīga”, sportsen_US
dc.description.abstractBachelor’s theme is “Use of marketing communication for developing the renewed basketball team "VEF Riga" brand”. The main goal is to determine use of marketing communication in developing renewed basketball team “VEF Riga” brand. The tasks are: study the theory, analyze the use of marketing communication instruments, find out “VEF Riga”, sports marketing specialist’s and public’s opinion about “VEF Riga” brand. Theoretical part consists of: brand, branding, marketing communication, social media marketing and sports marketing. Research methodology includes: content analysis, interview, observation and survey. The results of this work show the main reasons why Latvia’s citizens don’t support BC “VEF Riga” brand. Keywords: brand, branding, marketing communication, sports marketing, social network marketing, basketball team „VEF Riga”, sporten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikācijas pielietojums atjaunotā BK "VEF Rīga" zīmola virzīšanāen_US
dc.title.alternativeUse of marketing communication for developing the renewed basketball team "VEF Riga" branden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record